piątek, 11 marca 2016

Początek

Witam, na moim blogu! Jest mi niezmiernie miło, że tu trafiłaś! 

Nie wydaje mi się, żeby moje życie było nadzwyczaj ciekawe, by pisać o nim na tym blogu :( Doskwiera mi czasem myśl, że nie mam czasu na swoje pasje i zainteresowania, a jednak mam ich dość sporo. W natłoku ogromu codziennej nauki i domowych obowiązków, postanowiłam wyznaczyć sobie czas, który regularnie będę spędzać pisząc o tym co mnie interesuje i ciekawi. Może akurat znajdzie się parę osób, które będą chciały o tym poczytać. 

Myślę, że na moim blogu będę dużo "mówić" o kosmetykach, paznokciach i wielu innych rzeczach, które sprawiają mi radość ;) Będę próbować za pomocą tego bloga, łamać swoje "schematy", które kierowały moim życiem przez tyle lat. 

Zacznijmy zabawę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz