piątek, 11 marca 2016

SemiLove

Co jako pierwsze robię, żeby odprężyć się po ciężki tygodniu? Poświęcam czas, aby poczuć się bardziej kobieco! Co na to wpływa? Odpowiedź jest prosta: dobrze zrobione paznokcie :)

Stosunkowo niedawno, bo dopiero w grudniu ubiegłego roku, rozpoczęłam swoją przygodę z lakierami hybrydowymi. Moje umiejętności obecnie są średnio zaawansowane, jednak próbuję coraz to nowych rozwiązań. Z niecierpliwością czekam, kiedy nadejdzie ten moment, że będę mogła poświecić się  pełni by moje paznokcie wyglądały obłędnie.

W pierwszym poście należy wspomnieć dlaczego zdecydowałam się zakładać na moje paznokcie hybrydę? Fakt, to dosyć kosztowna i czasochłonna inwestycja jednak efekt jak tworzy się dzięki takim lakierom na paznokciach nie jest w  stanie zapewnić żaden tradycyjny lakier. Nie wspominając tu o fakcie, że lakier hybrydowy utrzymuje się o wiele dłużej.

Nic nie zrekompensuje tego uczucia dumy, kiedy przez dwa kolejne tygodnie (lub dłużej ;)) patrzysz na idealnie wyglądające paznokcie, które sama stworzyłaś!


Na zdjęciu jedna z moim pierwszych, "bardziej zaawansowanych", inna niż zwyczajne nałożeniu koloru, stylizacja paznokci :) Semilac 053 French Pink Milk + efekt kofetti INDYGO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz