czwartek, 31 marca 2016

Wielkie chińskie kupowanie?

Cześć!
Kilka godzin temu zapukał do mnie listonosz. Przyniósł mi paczkę z chin, na którą bardzo długo czekałam. Zamówiłam swój pierwszy zestaw pędzli. Zamówienie złożyłam 10 marca, paczka przyszła, 31 :) Wszystko było zapakowane w folię bąbelkową i dodatkowo każdy pędzel opatrzony folią ochronną.


Skorzystałam w sumie z trzech różnych aukcji. Zamówiłam jeden zestaw składający się z 10 pędzli i dwa pojedyncze, a'la Real Techniques.

Jako pierwszy zamówiłam właśnie ten srebrno-czarny zestaw. Jak na pierwsze wrażenie wydaje się być całkiem fajny. Wystawało kilka włosków, które przy pociągnięciu, niestety wypadły. Ciekawe jak to będzie z pierwszym myciem?

Zestaw składa się z pięciu dużych i pięciu małych pędzli. Tzn 5 do twarzy i 5 do makijażu oczu. Pędzle maja ciekawe kształty, dlatego myślę, że będę jednak wykorzystywać je na różne sposoby, a nie ograniczać do tego co sugeruje producent ;)







Tak właśnie wyglądała aukcja na ebay.com. Przesyłka za każdy z zamówionych zestawów pędzli była darmowa. Za duży zestaw pędzli zapłaciłam około 28 złotych. Ostatnio w galerii handlowej,  na jednej z wysp z kosmetykami widziałam dokładnie taki sam zestaw za dokładnie 129 złotych...?

Kolejnym zakupionym przeze mnie pędzlem był ten inspirowany Real Techniques, 'blush brush'. Jest bardziej miły w dotyku w porównaniu do tych wcześniejszych. Ciekawe czy bardzo różni się od oryginału? 



Ja wybrałam różowy, na aukcji można było zmienić zarówno kolor jak i kształt:


Zawsze miałam wielki problem z delikatnym, nienachalnym nałożeniem różu. Może taki kształt pędzla mi w tym pomoże? Mam taka nadzieję :)


Na ostatnim zdjęciu możecie zobaczyć bardzo fajny, srebrny, "kuleczkowy" pędzel. Także wzorowany na RT, jednak tym razem na nowej serii "Bold Metals Collection". Jest świetny, miły w dotyku, schludnie wykonany... Muszę zamówić sobie pozostałe z tej kolekcji! A na aukcji wyglądał tak: 




Za wszystkie przedmioty płaciłam przez PayPal. Bardzo szybka i wygodna transakcja, a kurs korzystny, dlatego za poszczególne rzeczy zapłaciłam grosze. 

Przystępne ceny, darmowa wysyłka i zadowolenie po otworzeniu paczki- to co lubię najbardziej. Zamówiłam z ebay.com kolejne ciekawe rzeczy więc post o nich niedługo! 


7 komentarzy:

  1. Ale fajne te pędzle, a ja akurat pędzli potrzebuję. :D

    http://stworzonabyzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Aneta Adamus Polecam! Po pierwszym myciu sprawują się świetnie. Straciły w sumie może 6 włosków (tyko te większe pędzle, do twarzy) ale jak na trasie pieniądze to dalej są według mnie mega ;)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post :)
    patsonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Patson Dziękuję :) zapraszam częściej

      Usuń
    2. @Patson Dziękuję :) zapraszam częściej

      Usuń